B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. október 1., péntek

Tiffany Andi pályázat 3. - Papir karácsonyi dísz

A 3. pályázatra már végre egy kis papírmunkával jelentkezek. Origami nagy múltamat nem szeretném megcáfolni, és hallatom azért néha a nevemet.:-))Bár ismernek szerintem sokan, mint a rossz pénzt.:-)))

Ez annyira egyszerű, hogy már fájdalmas. Kisgyerekekkel is el lehet készíteni, akár az oviban is. Kis idő alatt egy ember egy egész karácsonyfát el tud látni egyen dísszel.:-))) Így már könnyebben lehet lecserélni a karácsonyi díszeket évente más-más színre.:-)))

Na de persze ezt az egyszerű dolgot is lehet kicsit profibbá tenni. Lehet a kész papírdíszeket még dekoupage lakkal lekenni és akkor nem lepi majd annyira a por és sokkal stabilabb, keményebb lesz. Lehet gyöngyökkel díszíteni, lehet többet is összeragasztani. Én kicsit bonyolítottam.:-))

Ami kell hozzá:
- különböző fényes és jó tartású papir 7,5cm*7,5cm-es méretben ( A Rossmanban minden évben lehet (-ett) kapni hologramos csomagolópapirt nagyon kedvező áron.)
- Ragasztó ( én a régi hagyományos technocolt szeretem )
- Arany cérna + tű + olló ( és aki nem lát, mint pl. én is annak tűbefűző )
- Különböző gyöngyök - 4mm-es a papir közé és 6-8mm-es a tetejére
- Dekoupage ragasztó-lakk
Iderakom az origamis leírását, de le is fényképeztem a hajtogatás menetét, ha valaki nem igazodna ki a kézzel rajzolt leírásomon.:-))
1. A négyzetet a fehér oldalon átlóban felhajtjuk.
2. A félbehajtott színes háromszöget az oldalai mentén a felezőhöz hajtjuk.
3. Így fog kinézni, most megfordítjuk az egészet a másik oldalára......
4...és a jelölt vonal mentén a kis háromszöget felhajtjuk.
5. Így. És készen is van egy elem.
6. Kicsit térbeliesitjük. Az azt jelenti, hogy a középvonal mentén kicsit hátrahajtjuk és a két kis háromszög kicsit szétnyilik. ( Bocsi rossz a fotó..:-((( )
7. A meghajtogatott két elemet közelítjük egymáshoz és a kis háromszögeket beledugjuk a másik elem kis háromszögeinek a zsebébe. Előtte megragasztózzuk azt a háromszöget, amelyiket dugjuk a másikba.:-))
8. És összecsúsztatjuk őket. Igy már félig készek.:-)))

Nekem ennyi félig kész van még.:-))
És ezek itt már készen vannak.:-))) A tetején fűztem 3 kicsi gyöngyöt és egy nagyot ráfűztem és még rá is ragasttottam. Majd összekötöttem a madzagot...és átkentem vastagon dekoupeg ragasztó lakkal. Miután megszáradt merevebb és vastagabb tapintású. De ki-ki eldöntheti, hogy bekeni-e vagy sem. pl. ha vastagabb minőségű papiunk van, akkor nem kell átkenni.




Ezt a garniturát és a félig kész képen látható 1 garnitúrát még, illetve az alsó képen szereplő dolgokat szeretném bedobni a közösbe, mindenki örömére.:-)))

1 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Köszönjük! :-))